>"Okuması En Keyfil Blog" Ödülü

>

Sevgili blogger arkadaşım Bebek Kedi Kız “Okuması En Keyifli Blog” ödülünü göndermiş.Kendisine buradan ödül için teşekkür ediyorum.Blogger olarak ben daha ne isteyebilirim ki!Keyifle takip edilmek okunmak ve beğenilmek çok güzel bir duygu çok mutlu oldum:)Bende bu ödülü keyifle takip ettiğim bloggerlara gönderiyorum.Bakalım kimlermiş;


                                      2)Yaşam Stil


                                    3)Rebel Takipte


                                  4)Did Lans La Mode


                           5)Her Şeye Rağmen Hayat Güzel



                               10)Kova Kadınıyım Ben











This entry was posted in ödül, mim. Bookmark the permalink.

9 Responses to >"Okuması En Keyfil Blog" Ödülü

  1. >ayhh çok mutlu oldum :))) ben de hemen yapacağım…aynı şekilde ben de senin blogunu okumayı seviyoruum🙂 xoxo (:

  2. Duygu says:

    >canımmm çook teşekkür ederim:)çok mutlu oldum:)

  3. SvGLove says:

    >Cook tesekkurler tatlim;);*

  4. rebeltakipte says:

    >çok teşekkür ederim canım beni de düşündüğün için, bede senin blogunu okumayı çok seviyorum🙂

  5. Burcu says:

    >keske benim de bi odulum olsaydi ,hahaaa;)burcualver.blogspot.com

  6. hayat güzel says:

    >canımmmm çok mutlu ettin beni:D çok teşekkür ederim;)

  7. >portakal çiçeği,asıl ben teşekkür ederim canım:)Duygu,ne demek:)SvgLove,rebeltakipte,canım ya ben teşekkür ederim sana daBurcu,kıyamam canım ben sana ya:)bundan sonra senide izlemeye aldım:)hayat güzel,:)ne mutlu bana

  8. >SgvLove,canım sana da teşekkür ederim

  9. Nill says:

    >:))) çok mutlu oldummmmm çok teşekkürlerrrben de senin blogunu okumayı seviyorum;)))

Leave a Reply

