>Victoria’s Secret Pijamaları

>

Şu anda alışveriş yapmayı düşündüğüm tek yer….Çeyiz için şöyle cicili bicili bir sürü pijama buldum.Çok güzeller seçtiklerimden birini almayı düşünüyorum:)

This entry was posted in alışveriş, çeyizlikler, pijama. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Victoria’s Secret Pijamaları

  1. rebeltakipte says:

    >hepside çok güzelmiş canım yaa benim mavi ile aram pek olmamasına rağmen en çok onu beğendim üstünün modelinden herhalde🙂

  2. >evet canım çok güzeller zor karar vericem ben bu gidişle:)

  3. Sihem says:

    >Gerçekten aslında yapılan hatalardan birisine karşı çözüm gibi bu pijamaların güzelliği… Yapılan hata ise evdeki hallerin hiç önemsenmemesi, gayet salaş bir şekilde dolaşmak ortalıkta…🙂

  4. >sihem,sana kesinlikle katılıyorum canım:)

  5. hayat güzel says:

    >hepsi pek güzel:) karar vermek zor:)

Leave a Reply

