>Fergie

>

Bu kadın gittikçe çirkinleşiyor mu yoksa bana mı öyle geliyor!
This entry was posted in ünlüler, celebrities. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Fergie

  1. Elvan says:

    >Gittikçe yaşlanıyor bence:)

  2. >bu kadın bu kadar yaşlı mıymış?!

  3. >elvan,sanırım yaşlılık ve yılların ve makyajın verdiği yıpranma…beijaa vintage,aslında yanlış bilmiyorsam sadece 35 yaşında ama hayat pek de adil davranmamış

  4. rebeltakipte says:

    >yaşı ilerliyo tabi bir kaç kırışık normal, ben çok seviyorum Fergie'yi hatta bayılıyorummm:)

  5. >ben sesini çok beğeniyorum ama kendisini pek değil hatta kocişi daha tatlı:)

Leave a Reply

