>Evde Çilek Likörü Yapımı

>

Meyvalı likörlere bayılırım.İnternette bir sürü tarif dolaşıyor ama nedense hiçbirine güvenip yapamadım.Kardeşim turizm bölümünde okudu bu yüzden elimde bir sürü denenmiş ve güzel tarifler var.Bunlardan birini hiç düşünmeden yaptım ve sonuç mükemmel benim bulduğum tariflere benziyor doğrusu…Sizler de bu güzel çilek liköründen denemek isterseniz hiç düşünmeden yapabilirsiniz…

Malzemeler:
1 kg çilek
1 şişe sade votka (750 ml)
300 gr toz şeker
1 çubuk tarçın

Yapılışı: Çilekleri iyice yıkayıp saplarını ayırın.4’e bölüp 1 kat şeker 1 kat çilek olacak şekilde cam kavanoza doldurun.Üzerine de 1 şişe votkayı ve çubuk tarçını ilave edin. Her gün 1-2 kere ters çevirin. Karanlık ve serin bir yerde 3 hafta saklayın ve süzüp cam bir şişeye dökebilirsiniz.Afiyet olsun.

This entry was posted in içecekler, likörler, pratik tarifler. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Evde Çilek Likörü Yapımı

  1. >kulağa çok leziz geliyor ama çok kalorili😦

  2. >yaa canım doğru söylüyorsun da:)şimdi bu zevkten nasıl mahrum edelim kendimizi:)

  3. hayat güzel says:

    >vişne likörünün de tarifini versen?:) ben vişne likörü yapıyorum ama tamamen uydurma:) gerçi güzel de oluyo hani:) bi de likör yapıldıktan sonra nasıl ve ne koşullarda saklanıyo bilgin varsa paylaşırsan çok sevinirim canım:)

  4. Sihem says:

    >Buu harikkaa benim gibi likör seven birisi için mutlaka denenmesi gereken bir şey …😉

  5. >hayat güzel,tabii ki canım hemen:)sihem,dimi ya likör harika bir şey:)stil direktörü,edicim teşekkür ederim canım

  6. >Ben bunu gerçekten çok merak ettim ve denemek istiyorum havalar ısınınca buzzz gibi çilek likörü harika olur🙂

  7. >yaz gelsin çilekler çıksın likörlerimizi yapalım:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s