>Limonlu Kek Tarifi

>

 
Malzemeler:
4 yumurta
1 bardak sıvı yağ
1,5 bardak şeker
1 bardak yoğurt
Vanilya kabartma tozu
1 limonun kabuğunun rendesi ve suyu
Alabildiğine un
Yapılışı: Yumurtaları şekerle iyice çırpın daha sonra yağı ve yoğurtu ekleyip biraz daha çırpın unu göz kararı ayarlıyabilirsiniz ama 3-4 bardak yeterli oluyor unu karıştırmadan kabartma tozunu ekleyip bir hızla karıştırın hiç pürüz kalmadıysa vanilyayı ekleyip karıştırın en son limon kabuğu rendesi ile suyunu ekleyip şöyle bir karıştırıp kalıba döküp 8ben güllü silikon kek kalıbıma döktüm) önceden ısıtılmış fırına verebilirsiniz.Afiyet olsun…
NOT:Üzerine beyaz glazür sos döktüm ben. 
This entry was posted in kekler, tarifler. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Limonlu Kek Tarifi

  1. Duygu says:

    >hmmm nasıl leziz görünüyor aynı zamandada inanılmaz estetik,iştahım kabardı ilk fırsatta deneyeceğim..tarif için çok teşekkürler tatlım:)

  2. >duygucum afiyet olsun tatlım:=)

  3. >hımmm çok hoş gözüküyo🙂

  4. Sihem says:

    >Kalbimden vurulmuşa döndüm, çok severimmm :)) …

Leave a Reply

