>Acilen Bu Yüzükten İstiyorum

>

Ya aramadığım yer kalmadı bulamadım bu yüzüklerden kafayı yiyeceğim:( Allah için bulan gören bana da alacak olan çıkmaz mı da bende mutlu olsam paracığını yollasam🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to >Acilen Bu Yüzükten İstiyorum

  1. Ayshenur says:

    >cnm accessrorize ve asosta sankş benzerlerini görmüştüm ben bktınmı oralara?

  2. cingifilli says:

    >ayyy bende uzun süredir arıyorum bu yüzükten:))bi arkadaşımda var ama yurtdışından almış:(bulursak haberleşelim:)

  3. >canım ya accessrorize kapandı bizim burda o yüzden bulamdım:(asos ta var ama yurt dışı alışverişinden korkuyom:(

  4. >inşallah buluruz:)şimdi asos'un sitesine bakıyom ama çekiniyorum ordan alışveriş yapmaya

  5. Nill says:

    >cnm ben asostan yapıyorum alışveriş ve bir sorun çıkmadı müşteri hizmetleri de iyi yüyüyor zaten

  6. >Canım ben de asosta gördüm bundan ve daha önce çok alış-veriş yaptım hiçbir sıkıntı olmuyor rahatlıkla yapabilirsin üstelik şu anda shipping ücretsiz haberin olsun🙂

  7. rebeltakipte says:

    >yüzük modeli güzelmiş,gözüme bir yerde çarparsa aklımda olsun

  8. >nill,teşekkür ederim canım benim öyle bir kaç kişiden duyunca alışveriş yaptıklarını insan emin olabiliyor teşekkürlerdid dans la mode;alışveriş yapma hevesim gittikçe artıyor walla asostan özellikle verdiğin bu haberden sonra yanlız o yüzükten yok:( fakat harika parçalar var:) teşekkür ederimrebeltakipte,teşekkürler tatlım

  9. SvGLove says:

    >Canım ben kendiminkini Tally Weijl'den almıştım. H&M'de de var sanırım. Ama ben ASOS'u destekliyorum:)

  10. modda twin says:

    >tatlım bu yuzugu bilmem ama bnm tasarımlarımda blogumda özgün tasarım seviyosn sanırımhttp://moddatwin-twin.blogspot.com

  11. >evet canım kesinlike:)şimdi göz atıyorum bloguna

  12. cemre says:

    >anamm ne güzelmiş onlarr

  13. >cemre,evet canım süperler

Leave a Reply

