>Tantitoni Silikon Kek Kalıplarım

>

Tantitoni şiparişi verdiğimi şuradaki yazımda yazmıştım.Cumartesi günü elime ulaştılar.Alışverişimi 18 Ocak’ta yaptım 22’sinde elimdeydi gayet hızlı yani…Kalıplarıma bayıldım süperler,renkleri çok güzel pembiş pembiş…En kısa zamanda bir alışveriş daha yapmayı düşünüyorum büyük kek kalıplarını alacağım bu sefer….% 51 Kampanyası 31 Ocak’ta sona eriyor haberiniz olsun.Sizlerde alışveriş yapmak isterseniz hemen siteye ışınlanın derim:)
This entry was posted in alışveriş, çeyizlikler, evlilik hazırlıkları. Bookmark the permalink.

6 Responses to >Tantitoni Silikon Kek Kalıplarım

  1. >Ay şu tantitoni bana çok güzel geliyor. Çok güzel herşey rengarenk mağazaya girip de çıkmayasım geliyor :))

  2. >dimi ya çok güzeller:)cıvıl cıvıl rengarenk:)

  3. >Evet öyleler, mis gibi kekler yapmanız dileğiyle:)

  4. >teşekkürler canım benim:)

  5. rebeltakipte says:

    >tantitonideki herşey çok şirin bu kek kalıplarına da bayıldım,güle güle kullan

  6. >çok teşekkür ediyorum:)

Leave a Reply

