>Yapılacaklar Listesi:)

>1)Örgü Bolero-Triko

2)Payetli Yelek

3)Eşarptan Bluz

4)Portföy Çanta

5)Bandaj Etek

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Yapılacaklar Listesi:)

  1. >vakit olsa neler yaparız değil mi canım?

  2. >aynen canım hep hayal de kalıyo:(

  3. Duygu says:

    >eşaptan bluz ve pullu yelek bunları yapabilsem harika olurdu:)eşarptan bluz tamamda pullu yelek çok uğraştırır yapamam ben sanırım:(sevgileer tatlım:)

  4. >Eşarptan bluzlar çok güzel oluyor, bana da teyzem yapmıştı bir tane🙂 Bir de en baştaki hırkayı çok beğendim. Blogunuzun teması benimkiyle aynı, girince afalladım birden :))

  5. >Duygu;evet eşarptan bluz kolay ama pullu yelek beni de düşündürüyor bakalım 1 tl'ye kumaşlar bulmuştum pazardan onlarla deniycem ziyan olursa üzülmiyim bARİ:)francesca mckennitt;öncelikle bloguma hoşgeldiniz temalarımız aynı imiş şimdi farketttim bende:)Walla hırka süper örgü örmeyi çok iy bilenlerin elinden kurtulamaz diye düşünüyorum:)

Leave a Reply

