>Pembiş Saatim:)

>

Geçen hafta Markafoni’den aldığım pembe saatim dün elime ulaştı.O kadar tatlı rengi var ki şeker pembesi…. Tam istediğim gibi:)Bir daha o kampanya gelirse sakın kaçırmayın derim.Rengi makinem yüzünden biraz kırmızı gibi çıkmış ama sitedeki rengini de ekliyorum görebilin diye



Alttaki de bozuk olmasına rağmen gerçeğe en yakın rengi:(Makineme ne oldu bilmiyorum bir türlü arızayı bulamadılar…


Sitedeki rengiyle birebir aynı yanılgıya düşmeyin arkadaşlar sorun benim makinemden kaynaklanıyor.

This entry was posted in alışveriş, moda. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Pembiş Saatim:)

  1. //SECHHILL\\ says:

    >Harika harika =)Güle güle kullan.Rengi tam yemelik.Doğum günüm gelsin alayım da pişti olalım artık değil mi ? =)

  2. >bencede mutlaka almalısın:)pişti olalım kıss boşver bloggerlar her zaman modaya ayak uydurmalı:)

  3. >seninki benimkinin bir boy büyüğüymüş cnm tarih yeri de var:)çok yakışmış güle güle kullan:)

  4. >teşekkür ederim cnm sağol:=)

Leave a Reply

