>Markafoni’de Marea Marea Saatler

>Geçen gün Markafoni’de gördüğüm bu saatlere bayıldım,bu ara renkli saatler çok moda…Bir pembesine birde beyazına aklım gitti ama pembesini almaya karar verdim.Orta boy ideal olanı bence onu tercih ettim merakla saatimi bekliyorum:)Bronz tenime de pek yakışacak……

Markafoni’ye üye olmak isteyen var ise modavehobiperisi@hotmail.com adresine mail atabilir….

This entry was posted in alışveriş. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Markafoni’de Marea Marea Saatler

  1. Ceylan says:

    >Saatten memnun kaldın mı bugun yine satışta, kararsız kaldım…

  2. >merhaba,ben de bu saatten almayı düşünüyorum, nasıl siz memnuın kaldınız mı..

  3. >evet saatten çok memnun kaldım kaçırmadn al derim

  4. >ben beyazını bugün aldım :))))))

  5. >güle güle kullan canım

Leave a Reply

