>Tulum Modası…

>2009’un tulum modası bu yaz da devam edecek gibi duruyor.Uzun boylular için uzun tulumlar,kısa boylular için kısa tulumlar olacak diye bir şart yo bence.Ben geçen yaz 2 tane kısa tulum aldım.Boyumda uzun değil yani bu yaz Colin’s beğendiğim uzun beyaz tulumu giyemeyecekmiyim:( Hiç sanmıyorum…Dolgu topuklu sandaletlerimle çok ta şık duracağına eminim:)

Bunlarda benim tulumlarım;

Siyah Lcw XSİDE marka,Gri olan pazardan markasını bilmiyorum…

This entry was posted in alışveriş, moda, polyvore, yazlık, yazlık kombinasyonlar. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Tulum Modası…

  1. >tulum modasına git gide daha sıcak bakıyorum. özellikle jean tulumlar hoşuma gidiyor. seninkiler de çok hoşmuş.

  2. >bence kesinlikle bir tane edinmelisin:)üstte harika duruyor….

  3. cecilia says:

    >siyah olana bayıldım bende bu yaz edinicem galiba güle güle giy 😉

  4. >al al:)beraberce giyeriz blogger olarak:)

Leave a Reply

