>Eyüp Sabri Tuncerlerim Geldii……

>Çok mutlu oldum kapımda kargoyu görünce :)Bu arada iyi sardım netten alışverişlere…Kendime gizli bahçe çilek sepeti oda spreyi,anneme aynı şekilde okyanus ferahlığı oda spreyi sipariş vermiştim.Yanınada hediye seti olarak Melon (kavun) istemiştim.Kavunun kokusundan tereddüt etmedim değil hani ama telaşım boşuna çıktı bildiğiniz kavunlu sakız gibi canımmm bayıldım harikaaaa….koklaya koklaya hal olduk sevgilimle:)Ödediğim tutara bakınca kargo ücreti ile birlikte 13.44 ytl.Bu fiyata 5 ürün şaşılacak gibi..Oda spreylerinin kokusunada bayıldım ayrıca almayanlarınız varsa hemen alın derim…Sormak istediğiniz birşey olursa sorun cevaplarım kızlar..

NOT:Fotografların kalitesi için kusura bakmayın.Makinam bozuk olduğu için bu aralar telefonla idare ediyorum.

This entry was posted in alışveriş. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

